• 12-miesięczne ubezpieczenie DJI Care Refresh do drona Mini 3 Pro

Symbol: CP.QT.00005834.01
Brak towaru
409.00
409.00
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty po przedpłacie 0
Paczkomaty InPost 12
DHL Punkty odbioru 12
Kurier InPost 14
Kurier DHL 16
Poczta Polska 16
Kurier InPost - Pobranie 18
Kurier DHL - Pobranie 20
DHL dostawa hurtowa 20
Dostępność Brak towaru
EAN 6941565927736


image

KOMPLEKSOWA OCHRONA

DJI Care Referesh to kompleksowe 12-miesięczne ubezpieczenie oferowane przez DJI na swoje nowe produkty, dzięki któremu nie musisz się martwić o bezpieczeństwo swojego drona podczas lotu. W przypadku kolizji za niewielką opłatą, w okresie trwania ubezpieczenia możesz dwukrotnie wymienić urządzenie na nowe lub odnowione (ok. 479 PLN za pierwszą wymianę i ok. 509 PLN za drugą). Użytkownicy z ochroną DJI Care Refresh są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę drona zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie. W ramach ubezpieczenia otrzymasz także dodatkową usługę Flyaway Coverage. Pozwala ona na otrzymanie zupełnie nowego drona w razie, gdyby poprzedni odleciał z nieznanych przyczyn i nie udało się go odzyskać. W takim przypadku należy uiścić odpowiednią opłatę serwisową (ok. 1649 zł), aby otrzymać całkowicie nowy produkt.

UWAGA:

  • Rejestracja ubezpieczenia musi nastąpić maks. do 48 godzin od aktywacji produktu.
  • Aby móc skorzystać z usługi wymiany Flyaway Coverage, po aktywacji ubezpieczenia wejdź w [Profile] - [Device Management] w aplikacji, aby powiązać swoje konto DJI oraz kontroler z dronem. Brak takiego połączenia przed ewentualną ucieczką urządzenia skutkuje brakiem możliwości skorzystania z usługi.
  • Warunkiem skorzystania z ubezpieczenia jest dostarczenie do serwisu wraku urządzenia (nie dotyczy usługi Flyaway Coverage).
  • Podane opłaty za wymiany DJI Care Refresh oraz Flyaway Coverage są orientacyjne i mogą ulec zmianie, zależnie od aktualnego kursu Euro.


PROCES AKTYWACJI UBEZPIECZENIA:

1. Po zaksięgowaniu wpłaty kod zostanie wysłany na adres e-mail kupującego (zalecamy skontaktować się ze sklepem po dokonaniu zakupu).

2. Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active

3. W trakcie procesu aktywacji należy podać numer ubezpieczenia (kod otrzymany w wiadomości e-mail), numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie oraz na opakowaniu) oraz dane ubezpieczającego (imię i nazwisko, adres e-mail).

 4. Ubezpieczenie zostanie aktywowane i automatycznie przypisane do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Od tej chwili Twój sprzęt jest już bezpieczny!



GDY ZDARZY SIĘ WYPADEK:

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła model do niemieckiego serwisu DJI lub serwisu sprzedawcy z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.

 2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.

 3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę i dostaje nowy produkt bądź nowe części zamienne.

 4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.


DJI CARE REFRESH NIE OBEJMUJE:

1. Zgubionego bądź częściowo zgubionego produktu lub akcesoriów.

 2. Kradzieży lub porzucenia produktu.

 3. Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.

 4. Kontrolera oraz akcesoriów dodatkowych.

 5. Rozmyślnej utraty drona.

 6. Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.

7. Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.

 8. Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.

 9. Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.

 10. Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.

11. Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.


Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.