-
2-letnie ubezpieczenie DJI Care Refresh 2-Year Plan do drona FPV
|
|
KOMPLEKSOWA OCHRONADJI Care Referesh to kompleksowe 24-miesięczne ubezpieczenie oferowane przez DJI na swoje nowe produkty, dzięki któremu nie musisz się martwić o bezpieczeństwo swojego drona podczas lotu. W przypadku kolizji za niewielką opłatą (ok. 1329 PLN za pierwszą wymianę, 1379 zł za drugą i 1429 PLN za trzecią wymianę)* czeka na ciebie nowe urządzenie lub w stanie nie noszącym śladów użytkowania. Użytkownicy z ochroną DJI Care Refresh są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę drona zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie. Po zakupie karty DJI Care Refresh, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje ubezpieczenie, podając numer karty i numer seryjny kamery, do której ochrona ma zostać przypisana. Zastrzeżeniem jest, że aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji urządzenia. Rejestracja ubezpieczenia musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji produktu. * Podana opłata za wymiany DJI Care Refresh jest orientacyjna i może ulec zmianie, zależnie od aktualnego kursu Euro. |
|
|
|
PROCES AKTYWACJI UBEZPIECZENIA:1. Po zaksięgowaniu wpłaty kod zostanie wysłany na adres e-mail kupującego (zalecamy skontaktować się ze sklepem po dokonaniu zakupu). 2. Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active 3. W trakcie procesu aktywacji należy podać numer ubezpieczenia (kod otrzymany w wiadomości e-mail), numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie oraz na opakowaniu) oraz dane ubezpieczającego (imię i nazwisko, adres e-mail). 4. Ubezpieczenie zostanie aktywowane i automatycznie przypisane do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Od tej chwili Twój sprzęt jest już bezpieczny! |
|
|
|
GDY ZDARZY SIĘ WYPADEK:1) Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła model do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh. |
|
|
|
DJI CARE REFRESH NIE OBEJMUJE:1) Zgubionego bądź częściowo zgubionej kamery, gimbala lub akcesoriów. |
|
|