-
2-letnie ubezpieczenie DJI Care Refresh 2-Year Plan do drona Mavic 3
|
|
|
KOMPLEKSOWA OCHRONADJI Care Referesh to kompleksowe 24-miesięczne ubezpieczenie oferowane przez DJI na swoje nowe produkty, dzięki któremu nie musisz się martwić o bezpieczeństwo swojego drona podczas lotu. W przypadku kolizji za niewielką opłatą (ok. 759 PLN za pierwszą, ok. 949 PLN za drugą oraz 1049 zł za trzecią wymianę) czeka na ciebie nowe urządzenie lub w stanie nie noszącym śladów użytkowania. Użytkownicy z ochroną DJI Care Refresh są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę drona zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie. W ramach ubezpieczenia otrzymasz także dodatkową usługę Flyaway Coverage. Pozwala ona na otrzymanie zupełnie nowego drona w razie, gdyby poprzedni odleciał z nieznanych przyczyn i nie udało się go odzyskać. W takim przypadku należy uiścić odpowiednią opłatę serwisową (ok. 3349 zł), aby otrzymać całkowicie nowy produkt. Każdemu użytkownikowi, który nie skorzysta z zakupionego pakietu ubezpieczenia, DJI przedłuży jego usługę DJI Care Refresh o dodatkowy rok, w którym będzie miał możliwość jednej odpłatnej wymiany produktu. UWAGA:
|
|
|
PROCES AKTYWACJI UBEZPIECZENIA:1. Po zaksięgowaniu wpłaty kod zostanie wysłany na adres e-mail kupującego (zalecamy skontaktować się ze sklepem po dokonaniu zakupu). 2. Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active 3. W trakcie procesu aktywacji należy podać numer ubezpieczenia (kod otrzymany w wiadomości e-mail), numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie oraz na opakowaniu) oraz dane ubezpieczającego (imię i nazwisko, adres e-mail). 4. Ubezpieczenie zostanie aktywowane i automatycznie przypisane do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Od tej chwili Twój sprzęt jest już bezpieczny! |
|
|
|
GDY ZDARZY SIĘ WYPADEK:1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła model do niemieckiego serwisu DJI lub serwisu sprzedawcy z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh. 2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh. 3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę i dostaje nowy produkt bądź nowe części zamienne. 4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką. |
|
|
|
DJI CARE REFRESH NIE OBEJMUJE:1. Zgubionego bądź częściowo zgubionego produktu lub akcesoriów. 2. Kradzieży lub porzucenia produktu. 3. Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych. 4. Kontrolera oraz akcesoriów dodatkowych. 5. Rozmyślnej utraty drona. 6. Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu. 7. Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych. 8. Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh. 9. Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów. 10. Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki. 11. Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania. |
|
|