• Ubezpieczenie 24-miesiące DJI Care Refresh do Osmo Action 3

Symbol: CP.QT.00006751.01
Brak towaru
158.00
158.00
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty po przedpłacie 0
Paczkomaty InPost 12
DHL Punkty odbioru 12
Kurier InPost 14
Kurier DHL 16
Poczta Polska 16
Kurier InPost - Pobranie 18
Kurier DHL - Pobranie 20
DHL dostawa hurtowa 20
Dostępność Brak towaru
EAN 6941565940018


image

KOMPLEKSOWA OCHRONA

DJI Care Referesh to kompleksowe 24-miesięczne ubezpieczenie oferowane przez DJI na swoje nowe produkty, dzięki któremu nie musisz się martwić o bezpieczeństwo swojego urządzenia. W przypadku uszkodzenia mechanicznego lub zalania, za niewielką opłatą możesz trzykrotnie, w okresie trwania ubezpieczenia wymienić swoją kamerę na nową lub odnowioną (ok. 119 PLN za pierwszą, ok. 185 PLN za drugą oraz ok. 249 PLN za trzecią wymianę). Użytkownicy z ochroną DJI Care Refresh są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę urządzenia zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają także przywileje VIP podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie. Pakiet ubezpieczenia można aktywować jednorazowo, do maks. 30 dni od aktywacji (pierwszego uruchomienia) kamery.


PROCES AKTYWACJI UBEZPIECZENIA:

1. Po zaksięgowaniu wpłaty kod zostanie wysłany na adres e-mail kupującego (zalecamy skontaktować się ze sklepem po dokonaniu zakupu).

2. Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active

3. W trakcie procesu aktywacji należy podać numer ubezpieczenia (kod otrzymany w wiadomości e-mail), numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie oraz na opakowaniu) oraz dane ubezpieczającego (imię i nazwisko, adres e-mail).

4. Ubezpieczenie zostanie aktywowane i automatycznie przypisane do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Od tej chwili Twój sprzęt jest już bezpieczny!


GDY ZDARZY SIĘ WYPADEK:

1) Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła model do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.

2) Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.  

3) Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza odpowiednią opłatę, następnie otrzymasz nowy produkt bądź nie noszący śladów użytkowania.

4) Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.


DJI CARE REFRESH NIE OBEJMUJE:

1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego produktu lub akcesoriów.

2) Kradzieży lub porzucenia produktu.

3) Uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem w niewłaściwych warunkach.

4) Rozmyślnej utraty urządzenia.

5) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.

6) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.

7) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.

8) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.

9) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.


Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.