• Ubezpieczenie DJI Care Refresh do Ronin SC

Brak towaru
169.00
169.00
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty po przedpłacie 0
Paczkomaty InPost 12
DHL Punkty odbioru 12
Kurier InPost 14
Kurier DHL 16
Poczta Polska 16
Kurier InPost - Pobranie 18
Kurier DHL - Pobranie 20
DHL dostawa hurtowa 20
Dostępność Brak towaru


image

KOMPLEKSOWA OCHRONA

DJI Care Referesh to kompleksowe 12 miesięczne ubezpieczenie oferowane przez DJI na nowe produkty, dzięki któremu nie musisz się martwić o ich  bezpieczeństwo podczas użytkowania. W przypadku uszkodzenia, za niewielką opłatą (179 PLN za pierwszą wymianę i 209 PLN za drugą wymianę) czeka na ciebie nowe urządzenie lub takie, w stanie nie noszącym śladów użytkowania. Użytkownicy z ochroną DJI Care Refresh są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę urządzenia zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie. Po zakupie ubezpieczenia DJI Care Refresh, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje ubezpieczenie, podając numer ubezpieczenia i numer seryjny urządzenia, do którego ochrona ma zostać przypisana.

Rejestracja ubezpieczenia musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji produktu.


GDY ZDARZY SIĘ WYPADEK:

1) Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła model do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.

2) Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.  

3) Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę w wysokości 219 PLN za pierwszą wymianę lub 249 PLN za drugą wymianę i dostaje nowy produkt bądź nie noszący śladów użytkowania.

4) Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.


DJI CARE REFRESH NIE OBEJMUJE:

1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego produktu.

2) Kradzieży lub porzucenia produktu.

3) Uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem w niewłaściwych warunkach.

4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.

5) Rozmyślnej utraty drona.

6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.

7) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.

8) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.

9) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.

10) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.


Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.