• Ubezpieczenie DJI Enterprise Shield do Mavic 2 Enterprise Dual

Brak towaru
1629.00
1629.00
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 0
Kurier InPost 0
Kurier DHL 0
Odbiór osobisty po przedpłacie 0
DHL Punkty odbioru 12
Poczta Polska 16
Kurier InPost - Pobranie 18
Kurier DHL - Pobranie 20
DHL dostawa hurtowa 20
Dostępność Brak towaru


image

KOMPLEKSOWA OCHRONA

DJI Enterprise Shield to kompleksowe 12 miesięczne ubezpieczenie oferowane przez DJI na nowe produkty, dzięki któremu nie musisz się martwić o ich bezpieczeństwo podczas użytkowania. W przypadku uszkodzenia, za niewielką opłatą (1465 PLN za pierwszą wymianę i 1685 PLN za drugą wymianę) czeka na ciebie nowe urządzenie lub takie, w stanie nie noszącym śladów użytkowania. Użytkownicy z ochroną DJI Enterprise Shield są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę urządzenia zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie. Po zakupie ubezpieczenia DJI Enterprise Shield, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje ubezpieczenie, podając numer ubezpieczenia i numer seryjny urządzenia, do którego ochrona ma zostać przypisana.

Rejestracja ubezpieczenia musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji produktu.


GDY ZDARZY SIĘ WYPADEK:

1) Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła model do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Enterprise Shield.

2) Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Enterprise Shield.  

3) Po wybraniu opcji DJI Enterprise Shield, użytkownik uiszcza opłatę w wysokości 1465 PLN za pierwszą wymianę lub 1685 PLN za drugą wymianę i dostaje nowy produkt bądź nie noszący śladów użytkowania.

4) Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.


DJI ENTERPRISE SHIELD NIE OBEJMUJE:

1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego produktu.

2) Kradzieży lub porzucenia produktu.

3) Uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem w niewłaściwych warunkach.

4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.

5) Rozmyślnej utraty drona.

6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.

7) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Enterprise Shield.

8) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.

9) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.

10) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.


Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.